December 1, 2011

Telepszichopatikus Turbomixer

Kavarog a gyomrom.
Egy fárasztó alvás utáni reggelszerűségen próbálkozom összekaparni magam. Beleolvadós zenével a fejemben és egy köcsög fekete teával a kezemben ülök és keresem darabjaimat a Galaxisban. Azt várom, mikor leszek képes tudatosulni. Például teljen jó kezdésnek számítana, ha leállna a mixer a gyomromban.
Meg rajzolgatok is. Az elkészült mű leginkább metafórákból, asszociációkból, tudattalanból, megfogalmazhatatlanból tevődik össze, s újabban fájdalmasan őszinte. Nekem legalábbis- mert érzem, hogy mit akar kifejezni.
Szépen lassan lefolyik az arcom s helyette egyébféle szövetek képzik újra. De nem bánom. Csak furcsa és irracionális a folyamat. Mindenesetre kíváncsian követem figyelmemmel.
Valamelyik nap ez a mondat állt össze a fejemben: mainstream faszságok üvöltenek a fülembe. Igen. De én elhatárolódom tőlük. Kifújom az orrom, mert egy ideje már úgy enyhén meg vagyok hűlve. Ez hogyan kapcsolódik az előző tételmondathoz? Sehogy. Mondom én, újabban ez van- lack of logic. Well, that's why I'm switching to English. To appear cooler, hah. Actually no, I was being sarcastic. I'm just in the mood to write in an other language. Whatever.
I'm going to end this here.
The end.
Elmúlt a gyomorvadulásom



.

No comments:

Post a Comment