March 14, 2012

disszonáns összhangzat

azt hittem, ma pihentető időpontban lefekszek, erre tessék, írok, vonyítok. voltam ma moziban, meg még máshol, de a többi nem is érdekes, mitől lenne, semmi extra, köszönöm szépen, továbbra is várlak a légüres körzetemben.
az utóbbi napokban mind olyan zenékbe botlok, amelyek mind a fejemből szólnak kifele, basszus már megírták helyettem a bennsőségeim bennsőségesét? frusztrál, hogy nem én írtam meg, ki kölcsönözte ki a gondolataim, na, tessék, várom, hadd jöjjön elő, miféle plagizált dalszövegeket nyomattok it az orcákba? az én vagyok, az én vagyok, az én, az én, az énképem. képletem képletesen.
disszonáns összhangzat.
történek, és nehezen testesülök meg.
kóborlelkesdit játszok a végtelenben, nagyokat szántva benne, milyen furcsa rögök gurulnak, milyen furcsa rögeszméket porlasztok ujjaim közt néha.
milyen különös egyenesek metszik egymást a falon. számolhatnám őket napestig s azon túl is. talán a bárányos módszernél is hatásosabb lenne.
de nem érdekel.
csak suhanok.
ide s tova.


No comments:

Post a Comment