September 21, 2015

VAN valami furcsa

bepánikolok, ha nem ér le a lábam
ha mélyebb, mint ameddig az állam ér
például. 

Na, ez egy akármi, amit az előbb próbáltam kivergődni magamból versírás gyanánt. Hát, minimum szar, de legalább nulla. 

Nézem közben az e-mailemet. Szembetűnik az a sok fontos üzenet ilyen-olyan tárggyal. És nézem és nem értem, hogy ez tényleg fontos? Ezek a dolgok tényleg fontosak és szerves részét képezik az életemnek? Mi ez tulajdonképpen? Egy adag információhalmaz, amivel így, nagytotálban nem tudok mit kezdeni. Viszket a lábfejem, megcsípett a hülye szúnyog és olyan kurva jól esik elmarni, hogy az már fáj. Ciceró kinézi magának a lábfejemet és megpofozza. Még bele is harap. Esküszöm, a macskám a legbölcsebb...na majdnem azt mondtam, hogy ember.
Vagy hagyjuk az egészet, mert ez csak egy elfajult hangulatingadozás része. Vagy a hétfő. Bár én nem hiszek a hétfőben. A szerdák például inkább szarháziak. Vagy a csütörtökök. Vagy a keddek. Vagy a hétvégék. Vagy nem. Napközben elfonnyadt az agyam. Aztán itthon még meg is néztem azt a filmet, hogy VAN valami furcsa és megmagyarázhatatlan. Amitől amúgy nem ájultam el annyira, mint gondoltam, hogy el fogok és ez kicsit bánt is. Hogy is mondjam. Valahogy nem elég furcsa, de túl megmagyarázhatatlan. A szöveget kispálosnak érezhetném, de ahhoz nem elég kispálos. Jaj, nincs is már kedvem ezt szépen és érzékletesen megfogalmazni. Amúgyis, mióta vége lett a filmnek, belehulltam lágyan a letargiába. Végülis ez már VALAMI, nem?

És készítettem ma este salátát holnapi uzsonnaként. Reggel veszek bele mozzarellát. Hú, micsoda tudatosság. Útban a bábszínház felé még beugrok a boltba mozzarelláért. És majd jól beleteszem a reggelre összeért ízű megfűszerezett zöldségsaláta közé. Hanyagul, de céltudatosan összerázom és itthonról hozott villácskával jól megeszem. Aztán meg nyavajgok, hogy de kurvára éhes vagyok mégis. Vagy nem. Kialszom a letargiát, de a mozzarella ideáját nem. Azt megveszem. Lehet lesz mellé valami vastagabb, kísérőétel is. A kísérőételt egybeírják? Vagy van ilyen szó?

Töltök egy fél liter vizet és megiszom. 


No comments:

Post a Comment