May 13, 2012

ez egy csodálatos poszt kezdete

nemtom mivan, vagy mi nincs, de majd meglássuk
ez nem szándékozik egy összefüggő szövegnek lenni
mindenki addig jár a kútra, amíg bele nem esik
szabadnapos vagyok, DE
nem fejeztem be a mondatot mert mittudomén
ugyanakkor ma olyan kibeba- jót aludtam, hogy csak a végén ébredtem fel, mer megijedtem valamitől
éppen ezért nem mentem rajzolni(mert elaludtam)
ide-oda ugráok az időben. vagy csak a ZIDŐ ugrat engemettö?

nagy kérdés. kis válasz

értede a poént? naaa értedee?
már megint olyan bolondka vagyok. már megint(még mindig) csütörtökös. ha érted mire gondolok.
ha meg nem, akkor tudni kell, hogy a csütörtök egy lelkiállapot. meg minden. 42.
nyeee. igen. tényleg! a csütörtök a 42. ez most esett le. de fasza! hehehehe. amint megtudod milyen a csütörtök, tudni fogod miért ez a negyvenkettő. persze bajban vagy, ha kétkedsz a 42 értelme felől, mert akkor verjed bé a gugliba de tüstént.

-oh shit.
jó a fejem akusztikája. teljesen jó.
meggyújtom eloltom, meggyújtom eloltom megoltalmazom elragadom elragadtatom magam
de ez meg má quimby és juj
szóval nem is tudom mit akartam eleinte. majd a végén kiderül :)
úgy-e, ugye?
megyek egy szelet mákos kalácsért, hogy kenjem meg lekvárral és aztán egyem meg.

esszemmeg.

:)

No comments:

Post a Comment