February 16, 2013

lék

vastag csomó hajak hullanak a fejemről
adjátok vissza az az enyém
én szeretem a hajamat
eltömíti a lefolyót
ez nem lehet igaz miért hullik le
eltűnik, mindig is sok volt és szép fényes
most hozzáérek és leválik a fejbőrömről
kerülget a frász úgyhogy felkelek egy pohár vízért és magamra húzom a paplant mert még mindig hullanak a hajak
hova hullanak és miért az enyém
én szeretem a hajamat
nem adom
nem adom senkinek
az enyém

meglékelték a lelket
folyik lassan valami lé belőle
le a lefolyóba
a hajak mellé
eltömíti
minden csak tömít
még akkoris ha tavasz van
nincs sokáig tavasz
mert elveszik a hajamat
elveszik örökre és nem nő vissza
nem nő vissza
pedig én szeretem a tavaszt
olyan jó az
és olyan boldog vagyok tőle
most miért van megint lombhullás
nem akarok
na
lefagytak a rügyek
lehullanak
minden csak elhullik
lassan
úgy ahogy
nem kell
nekem semmi
csak a rügy meg a tavasz
meg a múzsa
mázsája
hogy az nyomja a lelkemet
ne a lék
hát hogy van ez?

No comments:

Post a Comment