November 29, 2013

kedves télapó

Jé, ez a 200. posztom a neszekutyán.

Ajándékul kérek szépen a Mikulástól sok sok sok jó ötletet és ilyesmiket, mert ma egy egész napot szrtam el azzal, hogy próbáltam marhajó dolgokat kitalálni, ami kreatív, nem unalmas, hanem borzasztó frappáns. DE láss csodát, ehelyett egy egész pénteket ültem végig úgy, hogy közben az idegszálaimat téptem, mert semmi az égadta világon nem jutott eszembe. Ami igen, az meg gyatra, kaka. 

Ja, és kedves Mikulás, ha lehet legyél szíves még jócskán hatodika előtt, úgy kb. ezen a hétvégén a bakancsomba juttatni a dógokat. Jóje?

például milyen állat volna, ha az ilyentéren felmerülő borzasztó frusztrációt ki tudnám okádni magamból, engeddel-aszongyák, hát igen, hogy ne görcsöljek rá. ezért írom a blogra, hogy jól összemaszatoljam a felületét.

meg ha az ember agya sokáig pörög egyhuzamban, nyilvánvaló, hogy egy idő után kiürül és újra kell tölteni. csak aztán pontosan ebben az üresjáratban nagyon nehéz a seggemen maradni és várni a következő felszállókra. mert azt nagyon is tudom, hogy lesznek, csak nekem a türelmetlenség fontos probléma.

na akkor töröljek ki minden képet meg hangot a fejemből és kezdjem újra-gondolni.



No comments:

Post a Comment