April 21, 2014

Sonka

Bolvldog mvulat! 
Ja bocs, boldog nyulat - csak sajtos sós stanglik lógnak ki a számból és így teli szájjal elég nehéz írni, miközben hörbölöm mellé a magnéziumporral ellátott vizet, merthát a reggeli boeuf saláta és sonkás fasírtos almás-kalácsos töltike (tőtike) között illik valami igazán fontosat is fogyasztani. (Az előbbi felsorolás a gyomrom nézőpontjából értelmezendő, vagyishogy annak felhalmozott tartalmával szemben a bevitt sorrend úgyis édesmindegy.)

Tehát tegnap az utcán láttam embereket (biztos valami templomból, számításaim szerint ortodoxféléből jöhettek ki), dobozos fagyival a kezükben, amelynek oldalára jézus portré volt nyomtatva. A szlogenre is kíváncsi lettem volna, de azt már nem tudtam kivenni a szememmel. Na nemtom, gerillakampány meg minden, meg /nyalni csak úgy lehet/, éneklé vala a Bikini, ugyi. bugyi. (jó na, gáz poén)

Másegyebet nemtom mit akarok ide írni, tele vagyok 3 milliméteres kicsi cicakarmolásos nyomokkal kb....mindenütt. De nem agresszív cica miatt, hanem doromboló cica miatt, aki csak a karmocskája bőrbeillesztésével fejezi ki a szeretetét. Mindenesetre olyan menő, mintha büszke harci sebeket szereztem volna be.

Szóval ide még teszek pár képet, illusztratíve. További szépeket!

A Cica

Ez meg én, itt indián vagyok.

Itt meg űrhajós vagyok egy furcsa kék bolygón.


No comments:

Post a Comment