May 20, 2014

Rendszer és kolbász

Hát megy a kapkodás ezerrel.
Nem vagyok egy rendszerezett ember, mondjam úgy: lusta vagyok rendszerezni dolgokat. Fejben pörgetem végig ahelyett, hogy leírnám egy darab papírra, neadjisten noteszba, mert hát ahhoz le kell ülni s foglalkozni vele. na mindegy. Fejpörgetésben meg minden csak mégjobban összekavarodik.

Szóval még a félévvégi vizsgák folynak, közben készíteni az államvizsgát, deee még eközben meg úúúgy izgulok már és várom a Szent László Napokat. (arra is kéne működni egy s mást).
Ma meg 3 videót akartam csinálni egyszerre és rájöttem, hogy nem fog menni, mert hiányzik hozzá pár dolog. Jó volna még átolvasni néhány pdf-et a holnapi vizsgára is. És foglalkozni a szentlacival. Mert én most akarok mindent és legfőképpen mindent egyszerre.
Mondjuk ez most kivételesen nem a pánik hangja, hanem a csöndes, megfigyelő, külső szemlélőé. Hanem ha a mindenből semmi se alakul valamivé, vagy csak kevés ahhoz, hogy minden legyen, marad a legbölcsebb cselekedet:

megsütni azokat a finom kolbászkarikákat és élvezni az evést.
És megírni ezt a posztot. Csak hogy rendszerezzem a dolgokat.
:)

No comments:

Post a Comment