July 30, 2013

Rúg-dal

Én nem tudom
emigyen gondolkodom-
magamba
van fagyva
a szó.

Magamban fagytam
meg az agyban-
Csak valami szól
egy gondolatról
folyvást.

Folyton fojtást
küld e postás
Fájlalom a nyakam.

Egy kimaradt írásjellel
dörzsölget az éjjel
pont.

Pont pont pont.

Akkor van-e vége,
ha minden egyes része
helyére kerül
és valóban örül
ennek.

Szerintem téved
az egyensúlyi képlet
újfent.

Körmönfont kedves
aki engem szeret
s én viszont.

Met sose nem ad teret
és időre sincs keret,
ha éppen úgy gondolom,
hogy ez lenne a dalom,
mert ezt az egyet tudom
saját fejből
segítség nélkül-

ez egy rúg-dal
mert úgy rúgdal,
mint ahogy én teszem
álom előtti részletben
amikor meginog az ideg
és úgy mozog meg izeg
-kérek egy pohár vizet

mert rögvest elmegy a hangom
pedig csak magamba mondom
a magadét bele a magaméba.

2013.07.30.

No comments:

Post a Comment