July 22, 2014

Ozsványos vol. 1

A mai nap éppen megfelelő arra, hogy a hangya holdra szálljon. Hát de az agyam is elszáll.
Tusványos start van, bár én már vasárnap óta itt keringek a galaktikus együtthatókkal. És köszönöm szépen, jól vagyok - bár Ozsváth Zsuzsi most tudta meg pár nappal a címzetes szombat előtt, hogy nem nyert lottót, sőt, még a nyári felvételit is b.szhatja mesterire, de hálistennek leperkálta már a beiratkozási összeget.

Ja, bízunk a jószerencsében, hogy őszre marad ingyenes hely és nem akar minden mélybúvár művészlélek belehemperegni a művészet tojásos-lisztes bundájába, hogy ott pörkölődjön, míg a világ s hét nap.

Ja, de bocsánat, nekem holnap a születésem napja van, már megint eltelt egy év és hú de más minden meg ilyen és olyan dolgok. Amúgy teljesen jó, mert ma nagyon örülök - többek között - az esti Kiscsillag koncertnek és a holnapi háperszehogyzsuzsimiatt Quimbynek.

De tiszta a hajam, melegvízben tusoltam és van borvíz. Indul a nagymenet, én meg most elhagyom a gumiszobát. Utolsóként mutatok egy képet. 

Lőtte: Mohácsi Lacika.

No comments:

Post a Comment