July 23, 2014

Ozsványos, vol. 2

Hát a tegnapi morgós bejegyzést abszolút felülírta a tegnapi - bár kétségkívül rohadt fáradt - nap pár kedves eseménye.
Képzeljük el az eleinte még hadilábon álló spontán ötletet, hogy mér ne készítsek Lovasi Andrással videóinterjút. Aztán az agyviharral való küszködés közepén valóban össze is jön a dolog és készségesen beszél és beszél, ami hát milyen jól tud már esni! Én meg büszkén vigyorgok, és tervezem a következő napi exkluzívát.
Ja, aztán kimegyünk a MISZSZ-sátorba (az lévén a legközelebbi úticél, amíg eljutva talán nem ázunk annyira szarrá) (dehát nekem speciel úgyis mindegy már, hiszen zuhogó esőben néztem végig a Kiscsillagot előtte). Na! És eccercsak kit látnak szemeim, hát Kiss Tibit, az ő szemei is látnak és látom benne a felismerés megcsillanását, hogy né, hát ez Zsuzska a Moszkvából; s fogja magát, odagyün és puszit nyom a fejemre.
És ha ez nem volna elég, közben az óra is tizenkettőt üt és az én számlálómon is mozdul a felirat: 22 éves vagyok, köszönöm szépen, kedves Élet, eddig nagyon menő. :)
Tehát, hogy ma van a szülinapom. Eddig érdekes, várom a mai napi izgalmakat. De addig még dógozzunk is egy kicsit. Na pá!

No comments:

Post a Comment