September 11, 2012

Mit álmodtam?

Álmomban űrhajós voltam.

Már az indulás konfliktussal indult- egy mikrobuszba szálltunk be, a célirány a Hold volt.
Álmomban férfi űrhajós voltam és Holdra léptem egy űrhajóból.
Többen voltunk.
Leültünk a Hold sajtos felszínére, hosszú sorban.
Én szerelmes voltam. Egy nőbe(férfi lévén).
Mindenki szivatott. Én ideges voltam.
És annyira szerelmes voltam és reménytelen volt az egész.
Ott volt a nő is, azt hiszem, a Holdon velünk.
Üvöltöttem és sírtam a fájdalomtól.
Egy kicsi hosszúkás darab fehér csempét fogtam a kezembe, amelynek végéből apró kefesörték álltak ki. Elhajítottam, vadul és dühöngve, olyan Mucsi Zoltánosan.
Utáltam a többieket, mert folyton szivattak, én meg szerelmes voltam hiába.
De a nő arcát nem láttam.

Álmomban űrhajós voltam és otthagytam a Földet egy Holdért.


No comments:

Post a Comment