June 20, 2011

brainstorming

                A mai nap roppant izgalmasan telt, visszaidézte a pár héttel ezelőtti paradicsomon kívüli állapotokat, mivel angol írásbeli végett 5(ÖT) óra hosszát ültünk a suliban. 11től 4ig. Mert az marha vicces, hogy bemegyünk 11re, érkezzen be mindenki szépen ahogy kell, de nehogy elkezdjük már időben, hanem majd csak 13 óra után, szóval aki arra számítana, hogy ebédre hazaér: ló****t. Amúgy a diák, az ilyen kiváltságos egyed, mert azt tartják róla így magasabb körökben, hogy remekül elvan 5 órán keresztül étel, ital és budipapír nélkül a keményebb időkben. Ugye beérik a szar is, ha már érettségizünk-kihat a szervezet alapfunkcióira is(megj: nekem ilyen utóbbi problémám nem volt). Szóval nagyon élvezetes volt az eltöltött idő, a délelőtt különösen alkalmasnak bizonyult egykis szúnyókára, ébredések között megoldva az inglis variantát. Néha így fátyolosan átfutott az agyamon, hogy jé, jövő héten már írjuk az angol érettségit is, de csakhamar rájöttem, hogy az most megy végbe. A testen kívüli élményig már nem jutottam el, mert mindig félbeszakítottak valami idióta kérdéssel, hogy ezt hogymongyák meg azmiaz, és mondjam már el a helyes válaszokat bbacdb dacbbbd ccccbbaaaddd betűk formájában.( ez NEM a helyes sorrend). No de három óra negyvenöt percig ott maradtam mert miért ne, aztán páran meglátogattuk a szomszéd gyrosost. 11 óra óta akkor éreztem igazán, hogy az élet szép. A nagy brainstorming után, amelyben én voltam a brain, igazán jól esett elkussoltatni a gyomrom. Merthogy végig ő beszélt hozzám. Erre csak utólag jöttem rá, úgyhogy most megyek és visszamondom a pszichiátriai kezelést.
          Utószóként szükségét érzem megosztani, hogy a fenti szövegben fellelhető néhány esemény fiktív, tehát nem_történt_meg, valamint bármiféle kritikus nézőpont azonosítása csupán a véletlen műve és felelőtlenség lenne azonosítani, mint rám jellemző személyiségvonás. Nos, nincs több hozzáfűznivalóm. Köszöntem.

No comments:

Post a Comment