June 14, 2011

Estebéd

                         A mai nap úgy adódott, hogy felkelt. Nagy-nehezen én is. Ami azért volt nehéz, mert kb mióta nem járunk rendesen suliba érettségi végett, nos, képtelen vagyok egy jó lóbőrt meghúzni...akarommondani húzni a lóbőrt (árpádházi jelentése: aludni). Szóval most sikerült, errefel 10re be kell slattyogni töri előkészítőre. Na jóvan, történelmi pillanatok következnek, de szívesen leköszönnék óráról még A.I.(-mesterséges értelem)Cuza felkonferálása előtt...ja, hogy azt már múlt órán befejeztük...                    
    Szóval így telt a délelőtt, meg az előkészítő utáni /káfelucázással/. Hát mit mondjak, majdnem bélcsavarodást kaptam a kókuszaromájú mokkától, de szerencsére csak kétszer kanyarodott a villamos hazafele. S ugye ha már jó kis érettségi előtt járunk, ugye szegény diák sipít a nemtudástól, ezen oknál fogva lekalózkodik egy Showder Klub epizódot, de jó legyen akkor már még egy, és két shakebe esik, ha beragad a play pause exit gomb s ugrik is a következő részre...

És persze megírja mindezt a blogspoton. Közjátékként ÚRISTEN csak nehogy studiu de caz-t adjanak románbóóól! Természetesen pánikra semmi ok. Optimista vagyok.
Valamelyik nap nézegettem deviantartot, mert az jó, no és találtam is szépet egy fénykép alatti megjegyzésben egy zeneszám linkjét. Mivel nagyon nagy benyomást tett rám, még a csí-jeimre is(többes szám valótlan változatáért elnézést), akkor most én is közzé tenném, mert érdemes! Nem írom le a film címét, amiből van, mert túl hosszú és amúgyis félkövér karakterrel látható a video fölött. Szóval itt van, tessék fogyasztani, egészséges, de elmélyültebb állapotban szellemi székrekedést okoz! Csak ügyesen. Mára ennyi. Vuiszlát
http://www.youtube.com/watch?v=Si0m1H2Hmqk

No comments:

Post a Comment